בית פורומים היימישע קרעטשמע

אם בחוקתי תלכו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/5/2006 07:57 לינק ישיר 
אם בחוקתי תלכו

אזוי ווי די וואך איז דא אינעם אור החיים הקדוש איז פארהאנען 42 פשטים אויף דעם ערשטן פסוק אין די סדרה, ווילן מיר בעטן דעם חשוב'ן ציבור, אז מ'זאל זיך ארויסרוקן מיט אלע ניקים, און יעדער ניק, אפילו די וואס גייען נאר אריבער די קרעטשמע, זאלן ביטע זיי מוחל זיין און אריינלייגן כאטש איין פשט.

יגדיל תורה ויאדיר, יתגדל .........



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/5/2006 20:02 לינק ישיר 

קרינא דאיגרתא איהו ליהוי פרונקא ( פאר ווער עס פארשטייט נישט זשאסט טו בעד ) ברענג דו קודם איין פשט פאר יעדן ניק וואס דו האסט און נאכדעם וועט דער עולם ממשיך זיין אי"ה,

נ.ב. נאר טאמער דו האסט נישט 42 ניקס וואס דעמאלטס וועסטו דאך יעדן אויסכאפן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אם בחוקתי תלכו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext