בית פורומים היימישע קרעטשמע

gmail

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/5/2006 00:05 לינק ישיר 
gmail

gmail ארעבעט נישט ביי מיר, ביי אייך יא?



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-25/5/2006 00:18 לינק ישיר 

גימעיל אדער גוגלטאלק?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2006 00:21 לינק ישיר 

gmail



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-25/5/2006 00:28 לינק ישיר 

ביידע ארבעטן ביי מיר בטוב טעם ודעת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2006 00:29 לינק ישיר 

Server Error

We're sorry, but Gmail is temporarily unavailable. We're currently working to fix the problem -- please try logging in to your account in a few minutes.




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2006 00:31 לינק ישיר 

אה עס ארבייט שוין ב"ה

30
דער טוילעט איז דא פארשטאפט, ביי דיא אויך?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-25/5/2006 00:34 לינק ישיר 

נאטורליך,

איך האב יעצט אראפגעלייגט די טעלעפאן מיט מיין ווייב, זי שרייט אז איך דארף שוין אהיים גיין ווייל די טוילעט איז פארשטאפט, און די קינדער דארפן ארויסגיין.

פון ווי האסטו געוויסט?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-25/5/2006 02:21 לינק ישיר 

פון ווי איך ווייס? יעדער ווייסט ! זי האט געשריגען אזוי הויעך אז גאנץ ליע עוועניא רעדט דערפון, לויף שנעל אהיים מיט א גרויסען פלאנדזשער ווייל איך ווייס נישט וויפיל שכינים האבען וואדער-דעמעדזש אינשארענס. עס האלט שוין ביים שכן פון ערשטען שטאק.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > gmail
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext