אתר הפורום: נייע שטובל
ווען איר פארענדיגט ליינען אלע תגובות דא אינעם היימישן קרעטשמע - היידפארק יצ"ו, כאפט אייך אריבער אינעם "אתר הפורום" וואס איז גע'לינק'ט דא אויבן אויף לינקס. עס איז א נייע בלאג, אנגעפירט דורך אני הקטן. איך וועל עס אי"ה ארויפ-דאטומען (אפ-דעיטן) ווען אימער איך וועל שפירן פאר נויטיג. לאזט אונז דארט גריסן.
|
|