|
|
| נשלח ב-14/7/2005 23:57 |
|
| |
Penney stocks
I personally made a lot of money from penny stacks,
If you are interested I will post the company's I believe will go up in a short period of time
תוקן על ידי - dtrbky - 14/07/2005 23:57:39
|
|
|
|
| נשלח ב-27/7/2005 05:33 |
|
| |
איך האב היינט געהאט די זכי' צו רעדן מיט הרב דטרבקי אויפן טרייבל, און ער האט מיר געזאגט אז ער האט שוין פארדינט הערליכע טויזענטער פון אט די פעני סטאקס!
מאכט נישט קיין ליצנות פון מיינע ידידים!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/7/2005 03:10 |
|
| |
נאו עפענס דטרבקי, אבער פרוביר אונז צו מאכן עפעס לעבעדיג
|
|
|
|
| נשלח ב-27/7/2005 00:30 |
|
| |
"buks"
on 7/26/05 you can buy it for $0.62
i bilive it will go up to $1.60-$1.80
[email protected]
|
|
|
|
| נשלח ב-21/7/2005 19:25 |
|
| |
"BPTR"
on 7/21/05 the ask price is $0.86
i think it will go up to $2.50 - $2.80
[email protected]
|
|
|
|
|
| נשלח ב-15/7/2005 06:12 |
|
| |
איך ווייס נישט וויפיל געלט איר האט געמאכט דערויף - הרב דטרבקי - אבער דאס איז זיכער אז איר קענט אפילו נישט אויסלייגן ווי געהעריג די ווערטער "פעני סטאקס"
עס ספעלט זיך: PENNY STOCKS
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|