בית פורומים היימישע קרעטשמע

מיין אי מעיל אדרעס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/7/2005 07:56 לינק ישיר 
מיין אי מעיל אדרעס

אזוי ווי איך האב לעצטנס ערהאלטן א פארלאנג פון מערערע מיטגלידער ארויסצוגעבן א אי-מעיל אדרעס וואו מען זאל זיך קאנטאקטן מיט מיר, וועל איך דאס ארויסגעבן, בתנאי אז איר וועט דאס טאקע נוצען...

[email protected]



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/8/2005 07:07 לינק ישיר 

מיין אי-מעיל אדרעס איז ווי פאלגענד:

[email protected]



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/8/2005 03:59 לינק ישיר 

מזל טוב קרעמער, מזל טוב. זאל דער פון אויבען העלפען, זאלסט קענען פירען די ק"ק על מי מנוחות אויף די ריכטיגע רעסלען, בשיבה דשנים ורעננים.
און הוטקע וואס איז מיט אים געשעהן?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/8/2005 03:55 לינק ישיר 

קרעמער קודם וויל איך דיר אנווינטשען א הערצליכן מזל טוב דער אייבישטער זאל העלפן אז די זאלסט זוכה זיין אונז צו פורן לאוך ימים ושנים
יצעט א פראגע איז די אי מעיל אדרעס אויך אריבער צו דיר?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 21:03 לינק ישיר 

יישר כח, אבער אנדערש ווי דער פרעזידענט מיטן פויפסט, וועל איך בלי נדר ענטפערן פערזענליך אויף יעדן אימעיל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2005 20:32 לינק ישיר 

dtrbky האט אמאל געפענט א אשכול פון אימעיל עדרעסעס דארט איז דא די אימעיל עדרעס פון די פרעזידענט און פון די ווייס פרעזידענט איך מיין אז די דארפסט דארט אויך לייגן דיין אימעיל עדרעס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > מיין אי מעיל אדרעס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext