בית פורומים היימישע קרעטשמע

kiddish nisach

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/8/2005 13:47 לינק ישיר 
kiddish nisach

i am making a kiddish for my son,s bar mitzvah and i need a nisach to invite the people from work and shul
can somone plaesa make me one so i can copy it and hang it on the wall

thank you



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 13:19 לינק ישיר 

איך האב אלס דעם פראבלעם, איך וויל שרייבן

YOMAMA

וואס דאס איז א שווארצע סלענג פאר "דיין מאמע"...

אבער צוביסלעך - מיט די הילף פון בן הרחמן - וועלן מיר זיך אויסלערנען די נעמען פון אונזערע מעמבערס...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/8/2005 07:40 לינק ישיר 

איין קליינע הערה וואס איך האב צו רעב הוטקע, אז דער אידישער אויסלייג פון OYMAMA איז אוימאמע נישט אמאמע ווייל דעמאלס וואלט געדארפט שטיין אויף ענגליש AMAMA,



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-3/8/2005 03:58 לינק ישיר 

די דארפסט זיי נישט ווייזען, זיי זעהן דאס נאך פאר אונז



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 02:44 לינק ישיר 

רב הוטקע ישר כח
נעקסט טיים די רבנים רעדען אקעגען די אינטערנעט וועל איך זיי ווייזען וויאזו עס העלפט ארויס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/8/2005 02:07 לינק ישיר 

thank you
thank you
thank you



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/8/2005 17:01 לינק ישיר 

מזל טוב זאלסטע זעהן סאך ידיש נאכעס פון דע און אלע אנדערע שעפעלעך (אויב האסטע)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/8/2005 14:23 לינק ישיר 

oymama

מזל טוב. אסאך אידיש נחת. און פארגעס נישט צו זאגען הויך אויפן קול מיט די גאנצע כוונה "ברוך שפטרנו מעונשו של זה"!

וראה בנים לבניך, וראה בנים לבניך שלום על ישראל. וראה בנים, בנים לבניך, שלום, שלום, על ישראל, הוי וראה בנים, בנים לבניך, שלום שלום, על ישראל.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/8/2005 13:53 לינק ישיר 

בעזהשי"ת

ברוב שבח והודאה להק-ל הטוב הנני מזמין בזה את כל ידידי וחברי מתפללי בית מדרשינו "היימישע שטותים" יצ"ו

לקידושא רבה

שהנני עורך ברצות ה' לרגל הכנסתי את בני כמר גימפל יצ"ו
לעול התורה והמצות בשעטו"מ

שיתקיים אי"ה בשב"ק זו פרשת מסעי
פה בבית מדרשינו

וביום שמחתכם אשוב לכם כגמולכם הטוב
ידידכם המצפה לקבל פניכם באהבה

אמאמא



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > kiddish nisach
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext