בית פורומים היימישע קרעטשמע

שטותים און 'לאקשן'

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/9/2005 05:09 לינק ישיר 
שטותים און 'לאקשן'

די יאפענעזער קענען שוין זאגען מיט א פול מויל: די לאקשן האט עפעס אן אויסערגעווענליכן טעם, ממש ווי פון הימל...

http://news.yahoo.com/s/ap/20050921/ap_on_fe_st/japan_space_commercial



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/1/2006 20:30 לינק ישיר 

וואס שטותים? וואס לאקשען? איך זעה נישט גארנישט חוץ א yahoo news search אפשר די אפטייטש פון שטותים מיט לאקשן אויף יאפאנעזיש איז יאהא נאז סערטש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > שטותים און 'לאקשן'
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext