בית פורומים היימישע קרעטשמע

ny yankees

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/9/2005 00:19 לינק ישיר 
ny yankees

after monts of waiting the ny yankees are now in 1st pl. who thinks thay will stay there??



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/10/2005 22:17 לינק ישיר 

ווייסט אפשר איינער ווי מען קען אדער אויב מען קען איבער קוקן די POST GAME SHOE פון די שבתדיגע יענקי געים?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-23/9/2005 00:52 לינק ישיר 

כ'האף אז ראש השנה ביי "שנהיה לראש ולא לזנב" האסטו נישט אינזין די פלעי-אף'ס אדער די וואורלד סעריעס.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-23/9/2005 00:23 לינק ישיר 

איך ווייס נישט צו זיי וועלן בלייבן אבער ביזדערווייל פריי איך זיך מיט מיט דיר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ny yankees
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext