בית פורומים היימישע קרעטשמע

וואס איז אזוי ליידיג דא

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/9/2005 16:23 לינק ישיר 
וואס איז אזוי ליידיג דא
מצורף קובץ

?



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-28/9/2005 17:32 לינק ישיר 

נישט צו שטארק פארנומען:

איך בין גראדע דא געווען נעכטן נאכט צווישן צען און צוועלף, אבער ווען איך האב באמערקט דעם חברה'מאן אריינקומען מיט זיין מאשינקע, און איך האב פארשטאנען אז ביז א טאג צוויי וועט מיין בילד ערשיינען אויף היידפארק, כדרכו בקודש פון דעם דזשובוי

האב איך זיך אריינגעקוועטשט הונטערן קאבינעט
דארט וואו דער קרעטשמער שטייט געווענליך און רעדט
גלייב מיר נישט אויפן ווארט
קוק זייער שטארק אריין דארט
אפשר וועסטו מיר געפונען...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/9/2005 16:32 לינק ישיר 

מסתם האט מען געכאפט די פיקטשער צווישען צענע און צוועלווע ביינאכט ווען הייד פארק איז פארשפארט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וואס איז אזוי ליידיג דא
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext