בית פורומים היימישע קרעטשמע

וואו גייען מיר חול המועד ??

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/10/2005 07:28 לינק ישיר 
וואו גייען מיר חול המועד ??


נו, וואו?

אפשר גייען מיר אלע צוזאמען ערגעץ?

איך צאל אויס די ביר!



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-27/10/2005 02:58 לינק ישיר 

האסט מיך שוין געטראפן?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/10/2005 02:14 לינק ישיר 

this moving image thing i was there and its not intresthing at all.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2005 21:03 לינק ישיר 

איך האב אפגעשמועסט מיט 'קרעמער', אז אונז גיי מיר גיין חול המועד האלטן צוזאמען, און איך קען אים נישט טרעפען. וואס טו איך?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/10/2005 19:36 לינק ישיר 

http://www.movingimage.us/site/about/index.html
אן אינטערסאנטע פלאץ אין קווינס. עס איז Free פרייטאג נאכמיטאג.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/10/2005 06:41 לינק ישיר 

מען גייט ארבעטען,ביינאכט גייט מען צו "דאס זיידענע העמעדל" ווער פון אייך ארבעט כאלעמויד?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/10/2005 07:30 לינק ישיר 


מיט די ווייבער & קינדער, אדער אן?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וואו גייען מיר חול המועד ??
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext