|
|
| נשלח ב-16/10/2005 07:28 |
|
| |
וואו גייען מיר חול המועד ??
נו, וואו?
אפשר גייען מיר אלע צוזאמען ערגעץ?
איך צאל אויס די ביר!
|
|
|
|
| נשלח ב-27/10/2005 02:58 |
|
| |
האסט מיך שוין געטראפן?
|
|
|
|
| נשלח ב-21/10/2005 02:14 |
|
| |
this moving image thing i was there and its not intresthing at all.
|
|
|
|
| נשלח ב-20/10/2005 21:03 |
|
| |
איך האב אפגעשמועסט מיט 'קרעמער', אז אונז גיי מיר גיין חול המועד האלטן צוזאמען, און איך קען אים נישט טרעפען. וואס טו איך?
|
|
|
|
| נשלח ב-17/10/2005 06:41 |
|
| |
מען גייט ארבעטען,ביינאכט גייט מען צו "דאס זיידענע העמעדל" ווער פון אייך ארבעט כאלעמויד?
|
|
|
|
| נשלח ב-16/10/2005 07:30 |
|
| |
מיט די ווייבער & קינדער, אדער אן?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|