בית פורומים היימישע קרעטשמע

וואס נאך גייט מען פארקויפן?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/10/2005 16:45 לינק ישיר 
וואס נאך גייט מען פארקויפן?

היינט אין בית המדרש האב איך געזען אז מען פארקויפט רינגעלעך פאר די לולבים עס איז געלוגן אין א באקס און עס איז געווען ארויף געשריבן אויף די באקס "פיר רינגלעך פאר איין דאלער" איך האב נישט געקויפט ווייל איך לייג נאר דריי און איך האב נישט געוויסט וויפיל ער דארף פאר דריי
איך וויל וויסן ווען מען גייט אנפאנגען צו פארקויפן די וויין מעל צוקעך האניג און וואסער (אפשר האב איך עפעס אויסגעלאזט) וואס מען הענגט אויף די סכך



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-21/10/2005 16:35 לינק ישיר 

שטערט דיר אז א יונגעל וועט מאכען א דאלער ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2005 00:42 לינק ישיר 

איך האב נישט געוויסט אז איך בין אזוי צוריקגעבליבן
איך ניץ נאר דריי רינגעלעך און די קיישעלע לייג איך אריין אין א אנדערע קיישעלע אזוי האלט זיך עס צוזאם



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-20/10/2005 15:11 לינק ישיר 

רינגעלעך פאר די לולבים פארקויפט מען שוין זינט איך בין געווען א קליין אינגעל, און די וויין, אויל, וכו' פארקויפט מען שוין עטליסט צוויי יאר, אזוי אויך פארקויפט מען שוין היינט צוטאגס די צען ברעקלעך פאר פסח.

אגב, איך מיין אז מפירט זיך ארויפצולייגן דריי רינגעלעך אויפן לולב, און א פערדע אונטן אויפן קיישעלע.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/10/2005 17:56 לינק ישיר 

נעכטן אום עלף אווענד געזען ביי 'טויס-4-U' אזעלכע באטעלעך פון וויין/אויל/מעל/וואסער/האניג פאר פינעף דאלער!!!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/10/2005 16:51 לינק ישיר 

מ'פארקויפט שוין דאס אפאר יאר



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וואס נאך גייט מען פארקויפן?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext