בית פורומים היימישע קרעטשמע

טרינקען איז דא גענוג אבער וואס מיט דעם?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/10/2005 17:24 לינק ישיר 
טרינקען איז דא גענוג אבער וואס מיט דעם?

קרערמער טייל אויס פארן עולם...




תוקן על ידי - כמו_טערקיש - 30/10/2005 17:26:10



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/10/2005 21:57 לינק ישיר 

שכויעח כמו_טערקיש;
זייער פיין געווען די פאַנקעס (דאָנאַטס) און דאס איז נאר געווען כמו_טערקיש, שטעל דיך שוין פאר ווען ער וועט ברענגען די ריעל טערקיש



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/10/2005 20:17 לינק ישיר 

נאו נאו דאס איז א חנוכה געצייג, איך בין יעצט אויף א דיעטא פון די יאנטפדיגע פלייש



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/10/2005 18:25 לינק ישיר 

וואס עפעס איך? שיק יאנוש זאל עס אויסטיילן.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > טרינקען איז דא גענוג אבער וואס מיט דעם?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext