בית פורומים היימישע קרעטשמע

ווער איז די חזון דא אין קרעטשמע?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/11/2005 21:58 לינק ישיר 
ווער איז די חזון דא אין קרעטשמע?

איך מיין אויב עס איז נאכנישטא איינער, זאל מען אויפנעמען דעם דיין סאחדעס.
איך האב עם געהערט זינגען, ער קען זייער זייער שיין זינגען, ער זינגט נישט סתם, ער זינגט מיטן (הארץ) מויל.

וואס איז אייער מיינונג?



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-25/11/2005 01:42 לינק ישיר 

איך כאפ זיך יעצט אז דער אינגעל איז גאר אונזער גראף'ס זוהן, ווער עס ווייסט לערנט זיך דער גראף יעצט וויאזוי מען שפילט אויף א פידל (עי' בחדשות שמ"ע), האט ער געקויפט אן אינסטרומענט אויף פאר זיין בענאק.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-25/11/2005 01:08 לינק ישיר 

אה קרעמער, נאך גיט די פרעגסט ווייל איך וויל אויך וויסען.

אוי! שיעור פארגעסן,
בעני דא האסטו פון מיר אויך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/11/2005 01:00 לינק ישיר 

בן הרחמן;


איינער פרעגט מיר דא אין די זייט וואו מען קען געפונען אזעלכע CUTE בילדער.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/11/2005 22:43 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2005 22:25 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דא איז דער שפילער פון די קרעטשמע, ער שפילט פאר די פויערן וואס רוען זיך אפ נאך א שווערן טאג ארבעט אין דארף . . .



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/11/2005 22:06 לינק ישיר 

קען מיר עימיציר מסביר זיין? אויב דזשיבוי איז נישט דער חזן, דאן פארוואס איז זיין האלז אויסגעטריקענט?!

אתמהה???


תוקן על ידי - התאחדות - 24/11/2005 23:02:38



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ווער איז די חזון דא אין קרעטשמע?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext