בית פורומים היימישע קרעטשמע

היימישע סענטער

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/11/2005 20:36 לינק ישיר 
היימישע סענטער

היימישע סענטער
באזוכט די היימישע סענטער וואס וועט בקרוב ווערן אייער HOME PAGE

לאזט איבער קאמענטארן דא אינעם אשכול
עס איז נאך PRE BETA

קודם היצירה,
כאפט א בליק
http://himishecenter.fateback.com



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 22:40 לינק ישיר 

Updated once more
http://xthost.info/heimish1/index.html



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/12/2005 03:13 לינק ישיר 

יעצט מוש"ק איז צוגעקומען א וויכטיגע הוספה
גיט נאר א קליק, איר וועט עס גלייך זען



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/12/2005 22:14 לינק ישיר 

נאכאמאל UPDATED
http://xthost.info/heimish1/index.html
נייע אימעיל אדרעסס
נייע אפטיילונג פאר קלעסיפיידס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2005 18:52 לינק ישיר 

אנאליזירער.

טשעק דיין אימעיל.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-6/12/2005 18:32 לינק ישיר 

אינ'ם אשכול "עס שנייט אין דערפל", איז דא אינטערסאנטע בילדער פון ווינטער.

http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1700396



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2005 18:22 לינק ישיר 

כ'באקום אין אישי
-------------------
איך מיין ס'שוין צייט צו לייגן א פראסטיגע בילד פון שניי...

איך וועל דיר אי"ה מזכה זיין מיט 'ארטיקלן' ווען איך וועל האבן צייט.

ידידך
.......
----------------------
נו אדרבא זייטס מזכה א בילד פון ווינטער
שיקט צו [email protected]



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2005 18:03 לינק ישיר 

כאפט א בליק עס איז צוגעקומען א נייע לינק
"ארטיקלען"
קליק..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/12/2005 17:54 לינק ישיר 

UPDATE!
נייע אדרעס!

http://xthost.info/heimish1/index.html

שנעלער און פארבעסערט
עטליכע שינוים

Changed the head from "untitled document" to "Heimish Center"
removed this repeated webhosting toolbar
Removed the horizontal and vertical scroll bars where thy are not needed



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2005 17:26 לינק ישיר 

גאט צו דאנקען הער איך נישט זיינע אלבום'ס... אבער איך מוז מודה זיין אז דייקא די ניגון איז מיר געפעלן!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/11/2005 16:30 לינק ישיר 

Lipa's shefele song is from his first album, shema Lipa.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2005 03:06 לינק ישיר 

יעצט ווען מסורת ארבעט נישט געהעריג, נוץ איך די געהעריגע היידפארק. עס איז פשוט בבחינת ליכא דרכא אחרינא...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/11/2005 03:04 לינק ישיר 

איז דא אזעלכע וואס דארפן דווקא די נישט מסורת לינקס ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/11/2005 00:54 לינק ישיר 

סעלמאן_פיש;

גערעכט, אדווערטייזמענט'ס מאכן מיר נישט אויפגעלייגט, בפרט ווען זיי שטערן מיר פון הערן מוזיק.

אויף "מאוסטלי מוזיק" הערט מען אויך נישט קיין עד'ס, עס ארבעט אבער עפעס נישט יעצט.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/11/2005 00:26 לינק ישיר 

I dont know about the Lipa song
Another good thing about shmais is, that there are no ads
a mechaye

http://www.shmaisradio.com
is a part of
http://www.shmais.com
which is a web-Site based in Crown Hights




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/11/2005 23:25 לינק ישיר 

פיישי שאלאמאן;

יישר כח פאר די לינק צו "שמייס ראדיא" (וואס מיינט שמייס?), איך האב היינט געארבעט מיט גאר אן אנדערן טעם זיך צוהערנדיג דערצו.

די בעסטע איז מיר געפאלן "ליפא"'ס ניגון "מיין שעפעלע נשמה'לע" וואס ער האט פארפאסט אויף די ניגון פון מיין בעיבי'ס "מאביל"... ס'איז ציקער זיס, איך האב קיינמאל נישט געהערט דעם ניגון, איז עס דא אויף טעיפ?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > היימישע סענטער
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext