בית פורומים היימישע קרעטשמע

פייער פוקס ווערסיע 1.5

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/12/2005 04:27 לינק ישיר 
פייער פוקס ווערסיע 1.5

פייער פוקס ווערסיע 1.5
היינט ארויסגעקומען

http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1695500

מסורת
http://masoret.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=14279



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 20:29 לינק ישיר 

Try Again!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/12/2005 15:45 לינק ישיר 

אוי האסטו מיר געמאכט צרות יגון ואנחה נעכטן נאכט, איך האב געקלערט "פארוואס נישט אראפלאדענען מאזילע פייערפוקס"? עס קאסט מיר דען געלט?

נא נא נא

איך האב עס אראפגעלאדענט, גענוצט איין צוויי מינוט, און דאן פלוצים איז אלעס געשטארבן, איך האב נישט געקענט צוקומען אפילו צו די פראנט פעידזש פון פייערפוקס.

איך האב אויפגעהויבן מיינע צוויי הענט, אנגעכאפט דעם מאזילע בקרחתו ובגבחתו און אים ארויסגע'זרק'ט ווי א הונט, צוריקגענומען אינטערנעט עקספלאורער, והכל על מקומו יבא בשלום.

אפשר ווייסט איר וואס דער פראבלעם איז געווען?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > פייער פוקס ווערסיע 1.5
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext