בית פורומים היימישע קרעטשמע

ווי האט מען אזויפיל צייט?...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/12/2005 01:38 לינק ישיר 
ווי האט מען אזויפיל צייט?...


איך קוק מיך אזוי ארים דא, שוין לאנג נישט באזיכט דא, כ'וויל זיך דערווארימן די זעקל ביינער פונם פראסטיגן קעלט וואס הערשט אינדרויסן.

ס'איז מיר היינט פארענטפערט געווארן א קשיא וואס איך האב שוין לאנג, נעמליך; ווי נעמט מען אזויפיל צייט?, מענטשן שרייבן דא באטאג און באנאכט, ווי האבן זיי אזויפיל צייט?

היינט האב איך געטראפן די לינק, איז מיר עס אביסעל פארענטפערט געווארן.

http://tinyurl.com/a5ozs

פשוט און גראד, מ'נעמט זיך מיט דעם קאמפיוטער ווען מ'גייט הכנות און שוין.

יעצט טראכט איך אזוי צו מיר, אז אפשר פארדעם איז "נמאס" געווארן פאר קרעמער דאס שרייבן דא. ווער ווייסט?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ווי האט מען אזויפיל צייט?...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext