בית פורומים היימישע קרעטשמע

זענט עטץ גרייט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/12/2005 23:14 לינק ישיר 
זענט עטץ גרייט?

ווער עס איז דא יעצט זאל לאזן א .



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/12/2005 12:52 לינק ישיר 

ביז וואטס אפ איז געווען גוט.
די זעלבע שעה בערך.

דער עולם וויינט לעצטענס אז ס'איז שטיל דא, האב איך געוואלט זעהן אויב ס'איז טאקע אזוי.

תוקן על ידי - jewboy - 08/12/2005 12:52:01



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-8/12/2005 08:52 לינק ישיר 

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/12/2005 08:19 לינק ישיר 

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/12/2005 03:22 לינק ישיר 

....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/12/2005 01:38 לינק ישיר 

איך זעה איך איך בין שוין אנגעקומען נאך די קאמפאט , וועל איך טאקע נישט לייגען קיין .



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-8/12/2005 01:24 לינק ישיר 

העי.....מען קען נאך לייגן,
דא האסטו ווי איז עס אההה .
.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/12/2005 00:43 לינק ישיר 

יוישששששש!!!!! אלץ קום איך אן נאך די פיש!!

אקעי לאמיך טון תשובת המשקל.

דשובוי נאדיר וויפיל פימפלעך די ווילסט:

..................................................
..................................................
..................................................
................... שוין! כ'האב נאמאר!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/12/2005 00:18 לינק ישיר 

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/12/2005 00:08 לינק ישיר 

.העמיר זען אויב יענטאאש'ס פונטעל וועט אויך קומען מיט א תוקןע"י יענטאאש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2005 23:57 לינק ישיר 

.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-7/12/2005 23:50 לינק ישיר 

Ok, Jewboy here is my period
.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2005 23:47 לינק ישיר 

Is it enough with one nick, or should i put pintel's with all my nicks?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/12/2005 23:29 לינק ישיר 

נקודה
גרייט אויף וואס?


תוקן על ידי - התאחדות - 08/12/2005 0:15:43



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2005 23:20 לינק ישיר 

Listen I am rite here were the chardonnay is being served I am gone wave my hands a see if u can fiend me



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/12/2005 23:17 לינק ישיר 

יא, וואס איז?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > זענט עטץ גרייט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext