בית פורומים היימישע קרעטשמע

שוין חנוכה ???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/12/2005 00:54 לינק ישיר 
שוין חנוכה ???

דא האב איך געשריבען אז ביז חנוכה גייט מען מיר נישט זען
http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topicarc.asp?topic_id=1636164

איך בין אבער נישט זעכער אויב סשוין חנוכה.. קען מיך איינער זאגען ווי מהאלט ???

====
געטוישט די לינק צו מסורת

תוקן על ידי - פענסטער - 14/12/2005 0:56:32



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/12/2005 23:56 לינק ישיר 

יאמאמיי;

נאך אביסעל און די קענסט דיך נעמן צוריק צו שרייבן, בערך א דריי-פערטל שעה ארום איז שוין חנוכה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2005 02:30 לינק ישיר 

כעל דיר זאגען. איך האב געהערט חנוכה חנוכה האב איך מיך געפרייט אז ענדלעך וועלעך שוין קענען שרייבען ווייל איך ווארט שוין קוים אז חנוכה זאל אנקימען. איך קען קוים אויסהאלטען אז איך קען נישט שרייבען
יעצט אז די זאגסט מיך אז איך זאל מיך ציריקלייגען שלאפען עלעך עס מיזען טין
איך ווייס אפילו נישט פארואוס די מיינסט אז איך האב א אנדערע ניק . פארוואס זאלעך האבען נאך א ניק ? וואס איז שלעכט מיט דעע ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/12/2005 01:03 לינק ישיר 

יאמאמיי;

כאטש ביי אונז אין קרעטשמע רעדט מען שוין פון חנוכה, איז עס אבער נאר צו מאכן די ריכטיגע הכנה אבער ס'איז נאכנישט חנוכה, סאו דערווייל קענסטו ציריק לייגן דעם ניק שלאפן, און זיך באנוצען מיט דיינע אנדערע.

הצלחה רבה, פענסטער.

תוקן על ידי - פענסטער - 14/12/2005 1:06:12



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > שוין חנוכה ???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext