בית פורומים היימישע קרעטשמע

א בקשה פאר די חשובה שרייבערס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/2/2006 00:02 לינק ישיר 
א בקשה פאר די חשובה שרייבערס


אויב איר קענט ביטע לייגט נאר לינס צו הייד פארק דורך מסורת.

דא האט איר די לינק.

היימישע קרעטשמע 

איך וויל מיר באדאנקן פון פאראויס מיט צען יישר כח'ס פאר יעדער וואס גייט מיר אויסהערן.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/2/2006 19:39 לינק ישיר 

נא וואדע אזוי יאך פאסקע להאלאחע אז מ'זאל זיך נאר באנוצן מיט מסורת.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/2/2006 01:10 לינק ישיר 

שנאפס

איך האב דיר אהין געלייגט די יישר כח'ס דארט ווי די האסט דיך אזוי שטארק געפלאגט.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-9/2/2006 00:15 לינק ישיר 

איך האב שווער געארבעט צו טוישן א לינק -וואס איך אקארשט ארויף געלייגט- צו מסורת. יעצט ווארט איך אויף די צען ש'כח'ס



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > א בקשה פאר די חשובה שרייבערס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext