בית פורומים היימישע קרעטשמע

די פאסט אפיס איז היינט פארשפארט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-20/2/2006 16:46 לינק ישיר 
די פאסט אפיס איז היינט פארשפארט

מאנטיג פרשת משפטים תשס"ו (למספרם Feb. 20)

אזויווי איך וויל נישט אז אנדערע זאלן האבן די זעלבע דורכפאל ווי מיר, פארברענגן ווי לאנג עס נעמט זיי אנצוקומען צו די פאסט אפיס, און זעהן אז עס איז פארשפארט, לאז איך דא וויסן פארן עולם (?) אז היינט מאנטיג פרשת משפטים תשס"ו (למספרם Feb. 20) איז די פאסט אפיס פארשלאסן.




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/2/2006 17:01 לינק ישיר 

האסט פארגעסן אז היינט איז פרעזידענט דעי?

אלע, אין נישט גאווערמענטשל אפיסעס זענען געשפארט



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > די פאסט אפיס איז היינט פארשפארט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext