בית פורומים היימישע קרעטשמע

צדיק בא לעיר

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/2/2006 05:01 לינק ישיר 
צדיק בא לעיר

צדיק בא לעיר



http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1817585



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/2/2006 05:16 לינק ישיר 

א גרויסן יישר כח "שכל הישר" פאר די אדווייז! איך וועל פרובירן דיר צו פאלגן ווי ווייט מעגליך אי"ה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/2/2006 04:19 לינק ישיר 

עליכם שלום קרעמער
 
אמת ! סאיז געשען און די לעצטע פאר וואכען,

גדענק אבער נאר ניצען די שכל הישר אפילו סאיז שווער דא אין קרעטשמע ווי סאיז דא אזויפיל פון די שארפע,,,,,,,




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/2/2006 02:57 לינק ישיר 

שלום עליכם שכלהישר;

אויב דאס וואס דו שרייבסט איז אמת, איז עס טאקע ממש א לעצטעריגע זאך, ווייל פאר נישט לאנג האט ער נאך געוואוינט ביי אונז אין שטעטל.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/2/2006 02:34 לינק ישיר 

נאר א דערמאנונג עס איז שוין באלט 8:00 אזייגער
 נישט פארגעסן צי קומען אין אריינכאפן  זוכה זיין צי זעין א ריכטיגן "צדיק אמת" אין אונזער דור
.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-24/2/2006 01:28 לינק ישיר 

ברוך הבא!!!

מיט א שכל הישר קאן מען אלעס מסדר זיין

הר"ר משה ביילוש שליט"א איז א וויליאמסבורגער וואס האט לעצטענס געמופט אויף בארא פארק




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2006 21:45 לינק ישיר 

אין וואליאמסבורג איז דא איינער שמואל ביילוש (געוואוינט אמאל אין ק"י) קען זיין אז די מיינסט אים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/2/2006 21:34 לינק ישיר 

דאכט זיך מיר אז אין וויליאמסבורג וואוינט א אידל מיט דעם זעלבן נאמען, ס'קען זיין אז זיי זענען קרובים, אדער האבן זיך צוויי אנדערע מענטשן געטראפן (נוסח זעמיל).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-23/2/2006 19:55 לינק ישיר 

ברוך הבא בשם השם

שמחים אנו להודיע בזה
לכל תושבי עירינו
על בואו של

כבוד קדושת מרן אדמו"ר שליט"א
מנדבורנה
קרית נדבורנה בני ברק

אשר ישבות אי"ה בעירינו בארא פארק יצ"ו
בשבת קודש פרשת משפטים - שקלים
--------------


התפילות ועריכת השולחנות
באולם בית יעקב - באלקעני

1362-49TH STREET



 מנחה ערש"ק.......................................................5:30
עריכת השולחן.......................,,,..............,.............9:00 
שחרית..............................................................8:30
מנחה וש"ס.........................................................5:30


האכסניה בבית הרבני הנגיד החסיד המפואר
מו"ה ר' אברהם יקותיאל פישמאן הי"ו
 1564-49TH ST

יהא בואו לברכה

חסידי ותלמידי נדבורנה בארצה"ב




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-23/2/2006 19:17 לינק ישיר 

(איך שרייב דאס נאך וארט ביי ווארט פון די אינוועטעשן)




הנני בזה להזמין את מע"כ לבוא ולהשתתף במסיבת

קבלת פנים

שהנני עורך לאורחינו הדגול

כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מנדבורנה

על ישראל הדרתו בקרית נדבורנה ב.ב.

שיתקיים אי"ה בביתי

1741-56TH ST
BROOKLYN NY 11219

ביום ה' לסדר משפטים הבעל"ט כ"ה שבט תשס"ו לפ"ק בשעה 8:00 בדיוק

המחכה לקבל פניכם באהבה ידידכם עוז

משה ביילוש

ניתן יהיה להכנס לקודש פנימה להתברך מכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-23/2/2006 19:16 לינק ישיר 

קרעמער ווער האט דיר געזאגט אז ר' ביילוש איז פון וויליאמסבארג?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > צדיק בא לעיר
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext