בית פורומים היימישע קרעטשמע

אינטערוויו מיט קארעספאנדאנט אין ליזענסק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/3/2006 16:50 לינק ישיר 
אינטערוויו מיט קארעספאנדאנט אין ליזענסק

ניין, ק.נ.א. האט נישט קיין אייגענע קארעספאנדאנט אין ליזענסק, מיר זענען נאכנישט "אזוי" פארשפרייט איבער די וועלט, אונז איז גענוג - אויף דערווייל עכ"פ - די וועלט ברייטע געוועבעכץ.

אבער מיר האבן הנאה געהאט נעכטן נאכט צו הערן אן אינטערוויו אויף "קול מבשר" מיט זיין קארעספאנדאנט אין ליזענסק ר' "מיכל ראזענבערג" (עכטע נאמען?).

רופט 1212.990.7400 דרוקט 1, דאן 3

איך האף אי"ה שפעטער אין טאג ארויפצולייגן דא די "אודיא" פונעם גאנצן אונטערוויו, איר וועט דאס קענען "הערן" ביי אונז אין די קרעטשמע!



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2006 02:43 לינק ישיר 

איך וועל לאזן די מאלפע רעדן אנשטאט מיר
http://tinyurl.com/p7mdy



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2006 01:45 לינק ישיר 

17:45 נשלח ב 21/3/2006 קרעמער
http://tinyurl.com/puajg




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 01:37 לינק ישיר 

ווייסבעסער;

וואס איז ווייניגער פון 20 סעקונדעס?

די קול מבשר אינטערוויו לויפט מער ווי אפאר מינוט.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2006 00:19 לינק ישיר 

קרעמער; איך מיין אז עס איז ווייניגער פין 20 סעקאנדעס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2006 18:19 לינק ישיר 

   יו האב איך געלאכט.

איז נישט דא ערגעץ אנדערש וואו עס ארויפצולייגן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2006 17:45 לינק ישיר 

http://tinyurl.com/puajg



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אינטערוויו מיט קארעספאנדאנט אין ליזענסק
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext