בית פורומים היימישע קרעטשמע

וואס האט ער שוין געזאגט דארט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2006 01:03 לינק ישיר 
וואס האט ער שוין געזאגט דארט?

איך האב יעצט געהערט אז פרעזידענט בוש האט היינט צופרי גערעדט א שעה צייט, ווייסט איינער דא וואס ער האט געזאגט?



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2006 23:11 לינק ישיר 

ער לעבט נאך?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 22:57 לינק ישיר 

יאנאש;

גלייב מיר איך ווייס אויך נישט, פרעג "סעמאן-פיש".



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2006 20:53 לינק ישיר 

וואס איז דאס "אייראן גריד" וואס ווערט דארט איבערגעזאגט עטליכע מאל???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2006 06:08 לינק ישיר 

דא איז א חלק פון וואס בוש האט זיך גע'טענה'ט מיט א וועטעראן דזשורנאליסטקע העלען טאמעס
 (עס וויל זיך נישט קאפירן דא, טשעקט עס אויס דא ווילאנג מתתי' האט עס אויבנ-אן)
http://drudgereport.com/flash2.htm



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2006 01:35 לינק ישיר 

זיכער גערעדט די זעלבע שטותים ווי אייביג. אסאך ווערטער וואס מיינען גארנישט




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > וואס האט ער שוין געזאגט דארט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext