בית פורומים היימישע קרעטשמע

דער מלך פארברענגט אין..........

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/3/2006 23:51 לינק ישיר 
דער מלך פארברענגט אין..........
מצורף קובץ

יאפ איר האט גוט צוגעטראפן, וואו אויב נישט ביי אונז אינעם באליבטן קרעטשמע.

נאט אייך א בילד גענומען פון אנ"ש http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1859098
-------------------------
געטוישט די לינק צו מסורת.

(יא יא איך קען נאך אלץ)


תוקן על ידי - not2bz - 29/03/2006 6:52:46



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/3/2006 00:08 לינק ישיר 

מיר אלע ווייסן פון דעם פאקט אז דער קעניג גלייכט זייער דעם קרעטשמע, און איז אן אפטער איינגייער דא, דאך איז דאס פאר א שטארקע חיזוק צו זען דעם קעניג מיט אן אויפגעמישטן יענטאאש אשכול... עס איז א בחינה ווי מען וואלט געטראפן - להבדיל - פרעזידענט בוש לערנען אין אן ארטסקראול גמרא...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-28/3/2006 23:57 לינק ישיר 

אלס א נאנטער ידיד מיט דעם מלך יר"ה טוה איך באשטעטיגן אז דער קעניג ווייסט פון יעדע הודעה וואס קומט פאר ביין אונז אין קרעטשמע, נאר מחמת אפס הפנאי, וואס ער איז פארנומען מיט כלל ענינים, קען ער נישט זיך אפגעבן אזוי אפט אין געבן תגובות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > דער מלך פארברענגט אין..........
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext