בית פורומים היימישע קרעטשמע

תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:03:36

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/4/2006 19:19 לינק ישיר 
תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:03:36

גרייטענדיג זיך צום שריפת חמץ וואס וועט פארקומען ביי אונז אין - תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:03:36 - מיר וועלן אלעס טוהן ביכלתינו צו פארשאפן תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 19:03:36 אויך די נוטיגע בענזין, הויכע שיסלן, און ברענעדיגע קוילן, און אויך תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 15:03:36 אז ס'זאל גיין א פייער עד לב השמים.

מיר טוהן צושטעלן פאר א אומגלויבליכע פרייז פון
תוקן על ידי - גראף - 15/02/2006 22:03:36 פאר די אלע וואס ווילן פארברענען זייערע שיירי מצות ד.ה. דעם לולב דעם תוקן על ידי - גראף - 03/02/2006 22:03:36 הושענות, בשמים, תוקן על ידי - גראף - 21/01/2006 22:23:36 י"ב חלה תוקן על ידי - גראף - 21/04/2006 2:03:36 וכו'

אן עקסטערן פייער פאר די צאָמיס איז אויך אין פלאן -
תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 13:03:36  דאס פייער וועט זיין גאר שטארק -תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:14:36  און ארומגענומען, כדאי די קליינע זאלן קענען תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:19:36 - און צוגיין זייער נאנט.

תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:05:36
תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 16:03:36
תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:03:55
תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:12:36

***

גראף, איך קען אפשר וויסן וואס דו האסט דא געטוהן?
פארוואס מעקסטו מיך אויס שורה ביי שורה?

איך בין דיר עס נישט מוחל.

תוקן על ידי - יגרסהדותא - 21/02/2006 22:03:36






דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-8/4/2006 00:18 לינק ישיר 

יגר'קע; ליינען דיין איצטיגע אשכול מאכט מיך שוין באלד מער העד עיק'ס ווי ליינען דיין 'ניק'......



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/4/2006 22:28 לינק ישיר 

יגר'ל;

ווען עס וואלט געשען נאך שבת, וואלט איך געזאגט אז דאס זענען די רעזולטאטן פונעם שבת הגדול טשאלענט וואס האט זיך געווייקט א וואך צייט אין פריזער און איז אויפגעלאזט געווארן אינמיטן ביים וואשן די פריזער, און צוריק פארפרויען געווארן, אזוי אז - תוקן ע"י גראף בלא בלא בלא - קומט פשוט ארויף פון זיך אליין.

אבער וויי געוואלד, יעצט איז דאך נאך ערב שבת הגדול, וויאזוי האט דאס פאסירט? האסטו שוין געמאכט אן אפוינטמענט? ביטע מעלד מיר די רעזולטאטן. יישר כח.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > תוקן על ידי - גראף - 21/02/2006 22:03:36
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext