עניוועי שטייט דאך המתחיל במצוה אומרים לו גמור, און דו ביסט געווען דער וואס האט אנגעהויבן די רעיון פון שרייבן די ספירה טאג.
אי"ה מארגן נאכט וועט פארקומען די סיום (ביי די שבועות סעודה) אויף די מצוה פון ספירת העומר.
נשלח ב-1/6/2006 05:36
דאנעשטיג נשא א', ערב שבועות, ווער מאכט נאך די ברכה אזוי הויעך ווי די ערשטע טאג?
היום תשעה וארבעים יום שהם שבעה שבועות לעומר.
נשלח ב-31/5/2006 05:48
רבותי, עס ווערט נאנטער און נאנטער
מיר שטייען שוין יעצט אינעם צווייטן טאג פון די שלשת ימי הגבלה
מיטוואך נשא א'
היום שמונה וארבעים יום שהם ששה שבועות וששה ימים לעומר
נשלח ב-30/5/2006 07:12
דינסטאג - יום שנכפל בו כי טוב, ערשטע פון די שלשת ימי הגבלה, בלויז דריי טעג פארבליבן!!! - נשא א' היום שבעה וארבעים יום שהם ששה שבועות וחמשה ימים לעומר
נשלח ב-29/5/2006 05:20
מאנטאג נשא א' - יום המיוחס - ערשטע יארטאג פון די דאזיגע פורום!
היום ששה וארבעים יום שהם ששה שבועות וארבעה ימים לעומר
נשלח ב-28/5/2006 07:26
זונטאג נשא א' היום חמשה וארבעים יום שהם ששה שבועות ושלשה ימים לעומר
נשלח ב-26/5/2006 06:56
ערב שבת קודש במדבר היום שלשה וארבעים יום שהם ששה שבועות ויום אחד לעומר
נשלח ב-25/5/2006 05:34
דאנערשטאג במדבר היום שנים וארבעים יום שהם ששה שבועות לעומר
נשלח ב-24/5/2006 18:35
קרעמער
יא לכבוד דיר צייל איך נאך היינט ניט א ברכה
נשלח ב-24/5/2006 08:25
האסט געפרעגט צו מען קוקט דא אריין, בין איך געגאנגען קוקן די מספר הצפיות, האב איך געזען אז עס האלט ביי 2547, אבער נאכדעם האב איך געקוקט אויף א דערנעבענדיגע אשכול, וואס איז נאכנישט אפען קיין דריי טעג, און געזען אז יענס האט שוין 3464, ווייס איך דיר נישט וואס צו זאגן, אויף אנדערע. אבער איך קום דא יעדן טאג אריין איך זאג נאך פונקטליך וואס די שרייבסט.
נשלח ב-24/5/2006 05:26
מיטוואך במדבר --- יסוד שביסוד היום אחד וארבעים יום שהם חמשה שבועות וששה ימים לעומר