בית פורומים היימישע קרעטשמע

איינער איז דא???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/5/2006 18:02 לינק ישיר 
איינער איז דא???


 



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/6/2006 07:27 לינק ישיר 

כגיי שוין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2006 23:21 לינק ישיר 

וואס א חילוק   יא דא   נישט דא   אבי מלעבט



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/6/2006 23:20 לינק ישיר 

איך מיין אז איך בין דא אנא ה'''' הושיעה נא



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/6/2006 23:19 לינק ישיר 

דא



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/6/2006 23:15 לינק ישיר 

אנטשולדיגט פארן אריינהאקן:
איך בין יעצט נישטא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2006 22:39 לינק ישיר 

דערווייל דא



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-19/6/2006 22:32 לינק ישיר 

איך קען נישט קומען קען איינער פאנטשען די קארד פאר מיר? איין זאך דארף מען אייביג געדענקען "אבי מלעבט" http://hydepark.hevre.co.il/hydepark/forum.asp?forum_id=16296



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/6/2006 20:07 לינק ישיר 

איך קום שוין.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-19/6/2006 19:46 לינק ישיר 

איך בין דא
איז נאך עמיציר דא?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-19/6/2006 19:10 לינק ישיר 

...  My goodness

???  is everybody at the construction site




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2006 02:52 לינק ישיר 

איצט מאנטאג ערב לאגבוימער פארנאכטס אום זיבן צוויי און פופציג בין איך צופעליג דא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/5/2006 00:51 לינק ישיר 

איך בין דא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/5/2006 21:23 לינק ישיר 

למך למשנה;

ניין, זיבן ניקס פארמאג איך נישט אריינרעכנענדיג די 4 אנדערע ניקס וואס געהערן נישט אויסשליסליך פאר מיר, איך האב נאר צוטריט צו זיי, ווי KRAITCHMER און נאך 3!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-15/5/2006 19:36 לינק ישיר 

גראדע ביחלאל פארשטייען מיר ניכט די פראגע אויף דעם הויפט פון דעם דאזיגען אשכול, אמער אויב איינער איז דא, ניוואדען איז איינער דא, דער הויפטזעכליכער שרייבער פון דעם אשכול איז דאך בוואדען דא.

2.814



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/5/2006 19:26 לינק ישיר 

עך אונד דע מאמעניו יעצט דא ווער נאך

00



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > איינער איז דא???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 3 לדף הבא סך הכל 3 דפים.

bholext