בית פורומים היימישע קרעטשמע

ווער האט באקומען עפעלעך?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/5/2006 19:31 לינק ישיר 
ווער האט באקומען עפעלעך?

היינט צופרי איז אריינגעקומען דא איינע פון די חברים און זיך גענומען צו טיילן עפלעך

איך בין געשטאנען פונדערווייטנס און נישט געזען פונקטליך

אבער כהאב אויפגעכאפט אז דער עולם רייסט זיך צו באקומען

איינער ווייסט מער דיטעילס?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2006 19:48 לינק ישיר 

שם'לע, אזהרה שניה! מען טאר נישט מאכן דא קיין טאפעלטע אשכולות! געדענק ראה הזהרנוך (וו.א.מ.)! קום דא אריין איך זוץ אויפן באנק דארט 24\7 http://masoret.hevre.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=1871219&whichpage=4



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2006 19:38 לינק ישיר 

חאחאחאחאחאחא.

גרויזאמער;

איך מיין אז לעצטנס לאזט מען דיר נישט אריין אינ'ערגעץ נישט, נישט ביי יאנאש'נס פארכאפונג, נישט ביים קעניגס עפעל געטיילאכט'ס, און נישט ביים אייז און שניי געווייזאכטס.

אפשר איז דיינע מחלוקת שוין צו ווילד? טינק אבאוט איט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2006 19:35 לינק ישיר 

איך אויך.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-14/5/2006 19:35 לינק ישיר 

אוי האסט מיך אויסגעכאפט,

שוין איך וועל מוזן יוצא זיין מיט א פשוטע ש'כח.

איבער די שניי, מוזטו נישט פארציילן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/5/2006 19:33 לינק ישיר 

איך האב געקריגן א פולן האנט עפעלעך, ממלך מלכי ההיידפארק בכבודו ובעצמו.

יישר כח עס איז באמת געווען דערפרישענד.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ווער האט באקומען עפעלעך?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext