בית פורומים היימישע קרעטשמע

זימער איז שוין דא - די געוויקסן הייבן אן צי שפרצען

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/5/2006 19:04 לינק ישיר 
זימער איז שוין דא - די געוויקסן הייבן אן צי שפרצען
מצורף קובץ


אה זימער איז א מחיה

ווי מען שטטיט אין גייט  באגעגענט מען זיך מיט די נפלאות הבורא

פין די פיינע פרישע שמעקעדיגע געוויקסן, וואס גיבען צי א באזינדער געשמאק

די ערשטע בילד פין היי יאר זימער



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/5/2006 19:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

און זיך אביסעל אפקילען אין וואסער ווען עס ווערט שטארק הייס




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/5/2006 19:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אוי וועט זיין גיט צו זיצען אינטערען בוים





דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > זימער איז שוין דא - די געוויקסן הייבן אן צי שפרצען
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext