בית פורומים היימישע קרעטשמע

מעמד הלוי' וההספדים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-5/6/2006 21:33 לינק ישיר 
מעמד הלוי' וההספדים

ששששששששששששששש................... שששששששששששששששששששש............. מויריי ועראבויסיייייייי עהההההההההההההההההההההה............... נפלה עטרת עהההההההההההההההההההההה...... אוי נא לנו...................... כי....................... עהההההההההההההההה.............

מיר בעטן דעם עולם זאל זיך האלטן רואיג, לויט די צואה פון דעם געהויבענעם נפטעעעעעעעעעררררר עהההההההה........... ערעב יאגערעלללללללללל

מ'בעט נאר די וואס זענען געווען אין מקוה, זאלן קומען מספיד זיין.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/6/2006 21:43 לינק ישיר 

מ'בעט דעם עולם אזוי ווי אלע קינדער און אייניקלעך ווילן זייער שטארק אז די לוי' זאל רואיג אדורכגיין, בעטן מיר אז קיינער זאל נישט אריינשרייען, ווער עס איז געווען אין מקוה ווערט געבעטן ארויפקומען מספיד זיין, בשום אופן למען הקרעטשמע ולמען הרחמים, זאל מען נישט אריינשרייען אינדערמיט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-5/6/2006 21:41 לינק ישיר 

סאכדעס ;

וואס ביסטו זוי צולאזט?

און אז יגר'ל האט געכאפט א התלהבות ביי אהבה רבה און האט באשלאסן אויף אלע קאסטן צוצושפארן דעם קרעטשמע, מוזטו עפעס מיטטאנצן צום טאקט פון זיין ניגון?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > מעמד הלוי' וההספדים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext