בית פורומים היימישע קרעטשמע

איינער דארף עפעס פון מאנהעטן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/6/2006 21:25 לינק ישיר 
איינער דארף עפעס פון מאנהעטן

איך האב נישט וואס צו טוהן יעצט, סא איך גיי יעצט אביסל ארויסגיין שאפן דא, סאו אויב איר דארפט עפעס קען איך עס קויפן, און אהיים ברענגען, און איר וועט מיר צורוק באצאלן שפעטער.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2006 22:59 לינק ישיר 

ברענג מיר די DSR 11 פון יענע סטאר וואס מיר האבן אמאל גערעדט



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-22/6/2006 22:01 לינק ישיר 

און וויפיל גייט פאר די קרעטשמע ? ( פארן איבערבויען ) ס'איז דאך געווען דער שדכן צווישן ענק .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2006 21:58 לינק ישיר 

כגיב אים אוועק תיכף 50% וויפיל ער ברענגט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2006 21:56 לינק ישיר 

ווען איז די שפעטסטע וואס דו גייסט עס באצאלן ? ( אזוי ווי אויסגענומען ביי די אויבערשטע תגובה )



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/6/2006 21:51 לינק ישיר 

אויף 6 עוועניו ביי 18 סטריט איז דא א טי דשעי מעקס ברענג מיר זיי מוחל דעם רעדשיסטער.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > איינער דארף עפעס פון מאנהעטן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext