איך האב עס געלייגט אין חדשות אנש פארוואס זאל מען נישט אנצינדען א תורה טעיפ אין די קרעטשמע?ר ישראל דוד שלזינגער שליטאר יוסף חיים גרינוואלד שליטאועודhttp://toratapes.net/page2.html