בית פורומים היימישע קרעטשמע

איך קען נישט browasen

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/9/2006 17:20 לינק ישיר 
איך קען נישט browasen

איך קען נישט browasen א פיקטשער אויף די נייע קרעטשמער לייג איך עס דא תוקן על ידי - cano - 26/09/2006 17:49:21



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/9/2006 20:34 לינק ישיר 

דו טראכסט אדער דו זאגסט?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2006 19:50 לינק ישיר 

איך טראכט יעצט אז די יאנאש איז די אלטע יאנאש וועם מהאט איבערגלאזט דא צו אבאכט געבן



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/9/2006 19:07 לינק ישיר 

צוויי זאכן
1. עס איז פאר די נייע קרעטשמע אין עפעס אן ענין דארט טשעק עס אויס http://heimishekretchme.com/viewtopic.php?p=8108#8108

2. אז מען דרייט זיך דא אבאכט צו געבן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2006 19:02 לינק ישיר 

וואס דארף דער בילד צו ווייזן ?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-26/9/2006 17:54 לינק ישיר 

פון טיפען הארצען וויל איך ווינטשען פאר יאנאשען א גרויסע יישר כוח פארען אריינהאקען און צי לייגען אזא שיינער חן און נאמען פון אלע ליינער טי איך דא וואונטשען כמוך ירבו נאר אזוי וועט די פורום האבען הצלחה און נאכאמאל יישר כוח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/9/2006 17:46 לינק ישיר 

מצורף קובץ

  



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/9/2006 17:32 לינק ישיר 

נא ווי איז עס?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > איך קען נישט browasen
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext