בית פורומים היימישע קרעטשמע

מנחה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/11/2006 23:44 לינק ישיר 
מנחה

עפעס האט פאסירט ביי די נייע קרעטשמע מ'האט זיך שוין כמעט געשטעלט מנחה און מ'קען עפעס נישט גיין ווייטער ס'איז נאר ביי מיר אדער ביי נאכאיינעם?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2006 23:46 לינק ישיר 

נישט פאר מיר נאר צוזאמען מיט מיר, איי עם סארי קענסט אויס מעקן איינס.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2006 23:45 לינק ישיר 

כאב שוין געפענט אן אשכול פאר דיר, גיי צו דארט צום עמוד.
א קריטיקל עראר האט זיך אריינגעכאפט.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > מנחה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext