בית פורומים היימישע קרעטשמע

אוי שרעקעדיג!!!!!!!!!!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/7/2008 01:11 לינק ישיר 
אוי שרעקעדיג!!!!!!!!!!!!

דורך אויס דעם גאנצן טאג האלט איך אין איין טשעקן ווען עס וועט שוין זיין אפן, און דא אזא נידערלאגע.........



אינפארמאציע

מיט באדויער מיזן מיר מעלדן אז צוליב אינטערגעקומענע טעכנישע פראבלעמען וועלן די פארומס הערשט דא זיין אי"ה מיטוואך נאכט


Powered by phpBB © 2007 phpBB Group כל הזכויות שמורות © 2008 - yiddishworld.com.


וואס מיינט דאס? וועט מען אונז טאקע פירן ווי וואזשנע שעפסעלעך?


תוקן על ידי שטריקער ב- 30/07/2008 1:35:14




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/7/2010 19:45 לינק ישיר 

ניין מדארף צוריק גיין פון דא ווי פריער עס איז אן אומבאטאמט פלאץ



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/7/2010 18:59 לינק ישיר 

איך מיין אז דער עולם בלייבט שוין דא (איך האף אז נישט)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/7/2010 18:14 לינק ישיר 

ליין קרעמערס תגובה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2008 21:27 לינק ישיר 

אהא מגייט שוין כמעט אריין

אינפארמאציע

מיר פארענדיגן איצטערט די לעצטע פאר טוישונגען און מיר וועלן עפענען אי"ה ביז געציילטע שעה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2008 05:00 לינק ישיר 

מען בעט דער עולם זאל האבן געדולד, איינזעהניש, פארשטענדעניש, און אנערקענען די שווערע הארעוואניע וואס דער ארענדער לייגט אריין אז קיין איין פיפס פון קיין תגובה זאל נישט פארפאלן גיין, און דאס איז די עיקר ארבעט וואס ער איז עוסק שוין א לענגערע צייט מיט פראגראמירער און טעכנישאנס, ממש ער שלאפט נישט יומם ולילה (אקעי, בייטאג שלאפט ער טאקע, אבער ביינאכט ארבעט ער יומם ולילה) להצלחתינו. און אויב האט זיך געמאכט א דילעי יקר ורבותא, זאל מען זיך אונטערהאלטן דאהי.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/7/2008 03:18 לינק ישיר 

ביז דאן וועסטו אויסציען די שטריק



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/7/2008 03:04 לינק ישיר 

און וואסעט זיין ביז דאן?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2008 03:03 לינק ישיר 

ער האט געשריבן מיטוואך נאכט גיב איהם צייט כאטש ביז דעמאלס



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-30/7/2008 02:11 לינק ישיר 

נו???????????????????????????????????????????????

וואס עט זיין דא?????????????????????????




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/7/2008 02:03 לינק ישיר 

http://www.yiddishworld.com/forum/



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/7/2008 01:56 לינק ישיר 

ווי זעסטע דאס? ביי מיר קומט גארנישט ארויף.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אוי שרעקעדיג!!!!!!!!!!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext