בית פורומים היימישע קרעטשמע

ב' מקץ - וויכי האט אויסגעפירט - קרעטשמע איז דאון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2010 03:12 לינק ישיר 
ב' מקץ - וויכי האט אויסגעפירט - קרעטשמע איז דאון

וווווווווווווווייייייייייייייייככככככככככככככיייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 20:16 לינק ישיר 

אקעי, מיט טרוקענע לעמאן דשוס אין די זאלץ וואסער מעלד איך - אָן פאטאס - אז דער קרעטשמע וועט זיין באמאכט פאר נאך א שעה - זוי קלעימט ארענדער - און נאכדעם, שוין. אקעי די נייע לאגא דארט, וואסי פשט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 20:01 לינק ישיר 

פאטאקי08 כתב:
ארויפגעברענגט
פון וואו?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/8/2011 13:54 לינק ישיר 

ארויפגעברענגט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/12/2010 19:40 לינק ישיר 

קוקט אויס דער עולם האט פארגעסן זייערע פעסווארד'ס נאכן זיך נישט באניצן דערמיט פאר אזא לאנגע וויילע

---

יעצט קען איך שוין ענדליך איינמאל ניצן די עכטע שלח קנעפל


תוקן על ידי א_טענצל ב- 02/12/2010 19:39:44




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/12/2010 18:44 לינק ישיר 

וויכי! יו מעיד איט!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/12/2010 14:34 לינק ישיר 

ברוכים הבאים חשובע אידן מאכטס אייך (נישט) באקוועם ס'איז דא גענוג בענקלעך. לאמיר האפן אז מ'עפנט שוין אט צוריק די וועלטל דערווייל, א גריס אייך אלע



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/12/2010 03:37 לינק ישיר 

גיימיר זיך אהערציען פאר אביסל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ב' מקץ - וויכי האט אויסגעפירט - קרעטשמע איז דאון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext