בית פורומים היימישע קרעטשמע

ארבעט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/6/2011 06:38 לינק ישיר 
ארבעט?

נאר געוואלט טעסטן אויב מיין ניק ארבעט נאך אין דעם פארשטויבטן פארק,

אויב איינער איז דעספערט זיך אויסצוגעבן אין די שעה וואס אייוועלט איז פארמאכט קען אהערקומען.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/6/2011 07:35 לינק ישיר 

ארענדאר, וואסטע געלייגט די שלח קנעפל אזוי אין די זייט? דו ווייסט ווי לאנג איך האב עס געדארפט זוכן? איך שרייב פון אפרע מיני, כאניש געקענט פיגערן ווי די קנעפל געפינט זיך.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/6/2011 07:33 לינק ישיר 

אייד דאונט בעליוו איט! איך האב געדארפט קודם זוכן וואס מיין ניק איז, וויכטיג האט נישט געארבייט, מאכער אויך נישט, האבעך פראבירט מיט מיין עכטע נאמען, און יא! וויכי ארבייט!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ארבעט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext