גראדע נישט. דאס כאפט נעבן דעם וואראזאנא?
Cor. Flushing + Williamsburg St. W ביים לייט פארן רעמפ ארויפצוגיין אויפן BQE קיין ב.פ. אז דו זעהסט איהם, שיק א גריס
װילסט קױפן?
אלץ נייער תושב אינעם קרעטשמע פאסט צי געבן עפעס צושטייער חול המועד אין אינדיע
חיים מרדכי (ברעכככככער?); דו ביסט גארנישט ניי דאהי, דו האסט שוין אריינגערעדט ביי די כפרה אשכול... עניוועי, ווי וואנט מאר (דו האסט דאך אלץ די גוטע סחורה) [שטילערהייט: זעה עס זאל זיין לפי תקנות הפורום].