בית פורומים היימישע קרעטשמע

יענטאאאאאש האט אפגעפיצט?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/9/2005 01:38 לינק ישיר 
יענטאאאאאש האט אפגעפיצט?

אפשר האלט איך נישט אזוי מיט די פאסירונגען, אבער אמאל איז ער געווען אויבן-אן אלס מנהל משנה. וואס איז געשען אז ער האט יורד געווען?



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-28/9/2005 02:01 לינק ישיר 

ער האט נישט אפגעפוצט אינגאנצען, מ'האט אים נאר אראפגעריקט פונם אויבן-אן, און געמאכט פלאץ פאר ........ נא! וויאזוי הייסט ער דארט... גיי קוק.

ביי קהל'ס מיטינג איז באשלאסען געווארן, אז דערווייל בלייבט ער מיטן טיטול 'ראש הקהל'.

'שנשמע ונשבשר בשורת טובות'.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > יענטאאאאאש האט אפגעפיצט?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext