בית פורומים היימישע קרעטשמע

---די "יענטאאש העלאו דעפארטמענט"---

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/1/2006 09:37 לינק ישיר 

היי עוורי באדי, איך בין נישט דא לעצטנס געהריג נישט צום ליינען און אודאי נישט צום שרייבן, פשוט ווייל איך בין ביזי יעדן טאג חנוכה צו עסן פאנקען און מנורה קאקיס געדיפט אין טשאקלאד ביי א 'חנוכה פאדי', איין טאג מיט מיינע געשוויסטער מיט וועם איך טרעף זיך עניוועי יעדע צווייטע טאג, און א צווייטע טאג ביי א 'קאזינס חנוכה פאדי', און מיט וועם מיינט איר שמועס איך ביי די פאדי? יא איר האט צוגעטראפן: מיט מיין שוואגער וועם איך האב נעכטן געטראפן ביי די ערשטע חנוכה פאדי.......

שוין וואטעווער, ס'איז א פארווייטאגטע נושא. העמיר זיך זען אי"ה. ביי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ---די "יענטאאש העלאו דעפארטמענט"---
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 5 סך הכל 5 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.