בית פורומים היימישע קרעטשמע

'ברוך הבא' אשכול - פאר אלע נייע באזוכערס

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/11/2005 18:42 לינק ישיר 

שלום עליכם רב סעמאן פיש

געווענטליך נאך אפאר גלעזלעך שנאפס שעמט מען זיך שוין נישט צו רעדן...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/11/2005 18:48 לינק ישיר 

שקועך

מיר פירן זעך טאקע נאך די פיש נעמען מיר זעך באלד צו די שנאפס



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2005 23:21 לינק ישיר 

ברוכים הבאים
איך בין שוין אן אלטער טרינקער דא נאר אזוי ווי מען קע נישט אלס שרייבן מיטן עכטן ניק ברויך מען האבן נאך איינס
וד"ל



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 00:10 לינק ישיר 

יאנאש;

וואס מיינט א "עכטע" ניק?

פארוואס קען מען נישט שרייבן דא מיט אן "עכטן" ניק?

איך שרייב מיט מיין עכטע ניק...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2005 00:14 לינק ישיר 

KREMER now you talk TZIM DUVER
but i think i dont have to explain
first explain y u need that GRAF



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 00:17 לינק ישיר 

יאנאש:

איך זע אז די האסט שוין אינסטאלד אידיש, געשיקט הא?,
ווער איז געווען דיין טעכניקער? איך קען אים איוך ניצן



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 00:19 לינק ישיר 

SUSHI y do u think so
B'AMES i have my tec. in here now but i still dont have it dont



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 00:25 לינק ישיר 


העי, איך בין שיעור נישט שיכור געווארען דא. איך האף נאר אז איך וועל נישט ווערען אן "אדיקט"...

יישר כחכם פאר די אלע "ניקס" פאר אן אומזיסטע "קרעטשמע".

(ואני תפלה, אז ציווישען די אלע ניקס דא, איז דא לכה"פ צוויי שרייבער...)




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 01:27 לינק ישיר 

שלום עליכם עליכם שלום!!! (סאונד'ט שוין באלד ווי ביי קידוש לבנה...).

איך קען דיר גאראנטירן אויף מיין ניק (חי פרעה) אז עס זענען דא אין דעם קרעטשמע מער ווי צוויי שרייבער.

איך האב אין מיין לינקע הויזן טאש א קליינע אנשי שלומינו ליסטע פון קרעטשמע מעמבער'ס, און דארט געפונען זיך מער ווי איין נאמען און טעלעפאן נומער (אויסער מיין אייגענע).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2005 01:28 לינק ישיר 

מיין נומער האסטו שוין אויך
ערשט עליכם שלום יאנוש דער צווייטער



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 01:31 לינק ישיר 

קרעמער;

אמאל איז געליגן די אנשי שלומינו ליסט אין דיין בעק טאש, (אפשר ליגט עס נאך אלץ דארט, וור ווייסט...)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 01:49 לינק ישיר 

התאחדות;

דיין נומער האב איך דערווייל נישט (און ס'איז גוט אזוי ).

פענסטער;

האסט א גוטן זכרון, יא... איך האב לעצטנס געטוישט די פלאץ דערפון. גראדע האב איך עס פונקט די וואך איבערגעשריבן און שיין מסדר געווען (מוכן לדפוס...).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2005 03:43 לינק ישיר 

קרעמער פארוואס דארפסטו טוישן פלאץ?
דו זאגסט דאך אליין עס ליגט אין דיין לינקע הויזן טאש. נו זאל עס מיינען די לינקע בעק הויזן טאש ... אזוי ווי פענטער זכרון...




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 03:47 לינק ישיר 

ברוכים הבאים, איך בין א גאסט אויף א ווייל, יה"ר איך זאל טאקע זעהן א מייל!

HELLO!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 05:30 לינק ישיר 

ברוכים הבאים איי_פאד!

==

געשמאקער;

געווענליך פרוביר איך צו זאגען דעם אמת!

(דיין טעלעפאן נומער האב איך דערווייל נישט אויף די ליסטע... קענסט מיר עס אריינשיקן אין אישית).



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > 'ברוך הבא' אשכול - פאר אלע נייע באזוכערס
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 6 7 8 לדף הבא סך הכל 8 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.