בית פורומים היימישע קרעטשמע

אידיש

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-13/11/2005 21:06 לינק ישיר 

קרעמער איך וועל מוסיף זיין א זאך, וואס האט – אגב - שוין אויך שייכות צו די היי? וואכענדיגע סדרה:

פר' כא פסוק כג.
אם תשקר לי ולניני ולנכדי = טייטש דער תרגום:
לי = בי
ולניני = ובברי (זוהן)
ולנכדי = ובבר ברי (זוהן'ס זוהן - אייניקל).
הייסט אזוי: 'נכד' איז טייטש - א אייניקל. 'נין' איז טייטש - א זוהן.

דאס אז 'נין' טייטש א אור-אייניקל, איז לכאורה א העבראישע ערפינדונג.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/11/2005 01:53 לינק ישיר 

יין שרף;

דאס וואס דו שרייבסט "פר' כא" איז אויך נישט 'אמאליג' אזוי צו זאגען. אין די אלטע ספרים שטייט 'קאפיטל' וכדומה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/2/2006 23:50 לינק ישיר 

האט מיר איינער אנגעפרעגט אין מסנ ווען שרייבט מען ווי און ווען שרייבט מען וואו?
האב איך איהם געזאגט אז ווען איך פרעג איהם וואו וואוינט איר? שרייבט מען וואו, און ווען איך וויל איהם פרעגן ווי אזוי ער הייסט שרייבט מען ווי.
אידישיסטן גערעכט אדער נישט?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-23/2/2006 01:14 לינק ישיר 

כשר גערעכט, אבער דאכט זיך מיר אז אויף דעם איז שוין דא א באזונדער אשכול מיטן נאמען "עטליכע כללים אין די אידישע שפראך".



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > אידיש
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.