בית פורומים היימישע קרעטשמע

'אשכול' פאר מחאות- עוולות אין קרעטשמע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/11/2005 20:17 לינק ישיר 

ב"ה

הנני מצטרף עם ידידי היקר הרבני הנפוח, מפיח מן החלונות כמאמר הכתוב צהר תעשה לקרעטשמע, למחות בכל תוקף ועוז נגד האי איש בליעל מעם לועז (עי' בקרעטשמע לעיל ביאור המלה) אשר גם בלשונו הזר לא שימש כל צרכו, וכעובר אורח נכנס בקרעטשמעתינו מלובש בבגדיו הצואים, ובלשונו המגומגם צועק ככרוכיא "מה קרה?"

משל למה הדבר דומה? (עי' בספה"ק ויואל משה בהקדמה באריכות וד"ל)

האיש אחד בא לגור וישפוט שפוט?!

והאחרון הכביד, במה שפער פיו נגד מו"ר הרה"ג ר' מ.ב. קרעמער שליט"א בלשונו הלע"ז באופן מושפל שבאילו כבוד קרעטשמערתו גרם לקרעטשמעתינו שתאבד החן, שומו שמים!! לאן הגענו?! הזאת יאנוש?!

מוחים אנחנו לך! מחיתי כעב! מחה אמחה!

הנה שתים רעות עשה בזה, כי מלבד מה שמבזה בזה כל הגולשים החשובים שעושין מלאכתן עראי וקרעטשמתם קבע שלא ע"מ לקבל פראס"ק, אלא שגורם למעט ספסלי בית הקרעטשמע באופן בולט, וכמעט שהקרעטשמע נתרוקנה לאחרונה מכל המיסדים, ולא נשאר כי אם אחד מעיר ושנים ממשפחה, היו לא תהיה!!!

אין עונשין אלא א"כ מזהירין, הנני קורא ומזהיר לו ולדוגמתו סורו הבגדים הצואים מעליכם! ואליכם גולשים אקרא חזקו בדקי בית קרעטשמתינו, השתדלו למצוא ענינים יקרים לתוך כותלי בית קרעטשמתינו, ובזה ירחם ה' עלינו ויקיום בנו הכתוב:


















ובלע המות לנצח וחרפת הקרעטשמע יסור בב"א

ועזבעה"ח יום ה' לסדר סורו מעל וכו'

הק' יקל מפוקל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 20:23 לינק ישיר 

MEFIKEL
maybe u show me where i said something against the HUCHGESHETZTEN KREMER and if i ch"v did so i will appolegise full force
and i want to ask forgiveness about the english i dont have an other choice



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 20:29 לינק ישיר 

רבותי! האלטס מיט!

שטעלט אן דעם פנים ווי א תם, און שטויסט ווי א מועד!

תוקן על ידי - mefikel - 17/11/2005 20:29:22



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 20:30 לינק ישיר 

גם אני הקטן מפאת חוסר הפנאי לא כתבתי באריכות, אבל הנני מצטרף לדברי ידידי מאז הרה"ג מפוקל שליט"א, בדברי מחאתו, הלא הם דברים כדרבונות, וכמעט ששכחתי ידידי הנפחאלייטיס פענסטער שליט"א, אשר גם הוא הזעיק צערו ברבים, ואולי עוד כמה מחברי הבעסדין אשר לא אוכל להעלות כעת על זכרוני, על אשר לדאבונינו לאחרונה, נכנסו לפה כל מיני האייפאדס למינם, ויש שנקראים יאנוש, שהוא עוד גרוע מכולם, ובזה יצאתי ידי חובתי.
בחדא מחתא הנני לקרות כקול קורא במדבר לחיים חייקל, נאכמען נאטע, ועוד אנשי אחים לדעה, אשר לא נקבו בשמות, שיופיעי בהדרת פניהם, ולא ידאגו ולא ירתתו מכל הפגעים רעים, כי ה' אתנו, חזקו ואמצו אל תראו ואל תערצו מפניהם.

הכ"ד ידידכם
הק' סאכדעס
חונה פה קרעשטמע יצ"ו והגלילות



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 20:37 לינק ישיר 

wow all of you agaist one small bartender
OY VEI what will i do?? will i lose my part time job?? where in world will i go look for a job in the time that the CHUSHEVSTE krechma in the park kicked me out like a dog
where are you all of my old freinds just remember how loyal i was allways when no one where here



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 20:49 לינק ישיר 

איך זעה נישט וואו אין די וועלט 'יאנוש' האט מיר געטשעפעט? אפשר קענט איר מיר צייגן?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2005 20:55 לינק ישיר 

you see even KREMER has no idea when in the world i should have say anything against him
but KREMER why did you say "get of my back"? what did i do



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 21:08 לינק ישיר 

קרעמער, דאס איז וואס ער שרייבט ל"ע

KREMER let me ask you something
Y in the world dont you answer GESHMOKERS SHALA?? i think that this is one of the reasons y this place looks like this lately someone askes something and no one answers. got me?? ha
and about what you say that i picked a hard nick, i can only tell u that i didnt picked it myself someone gave it to me and u know the MAMER CHASAL "BEMOKEM SHEIN ISH HESHDADEL LEEYUS ISH



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 21:12 לינק ישיר 

MEFIKEL y dident you highlight the next word
someone askes something and no one answers too. i didnt talk of no one specific i talked in general



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 21:13 לינק ישיר 

Get off my back, idiot!

תוקן על ידי - mefikel - 17/11/2005 21:12:48



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 21:18 לינק ישיר 

this was a good answer wasent it



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 22:09 לינק ישיר 

יאנוש, קרעמער האט קיינמאל נישט געשריבן

get of my back



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-17/11/2005 22:13 לינק ישיר 

דער גראף איז גערעכט! איך האב כאטש גוט אויסגעלייגט די 'ספעלינג'...

די סיבה פארוואס איך האב געשריבן די ווערטער איז געווען צוליב דעם וואס יאנוש האט מיר אפירגעהאלטן פארוואס איך ענטפער נישט געשמאקער'ס שאלות, בעת ווען איך האב זיך קיינמאל נישט מתחייב געווען צו ענטפערן אויף קיינעם'ס שאלות דא אין די קרעטשמע.

אבער דאס מיינט נאכנישט אז יאנוש האט מיר עפעס געטשעפעט ח"ו.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/11/2005 22:19 לינק ישיר 

wow GRAF u killed me i went and looked up the last ten ashkoles cus i was sure that KREMER did say that, and i finally found it but then i got what u meant
keep it up
at least you weasted some of my empty time



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/11/2005 22:25 לינק ישיר 


the reason i spelled it like this is cus i like to skip howmany F's possible



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > 'אשכול' פאר מחאות- עוולות אין קרעטשמע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.