איך גלייך דעיע, ס'דא? תוקן על ידי - סעמאן_פיש - 25/11/2005 8:26:11
און וואס איז מיט דעי? דאס האסטע אויך ליעב? איך האב עס ליב אהבת נפש. אז ווען איך קיק דערויף, נעמט זיך מיין הארץ קלאפן שנעל פון גרויס השתוקקת און אהבה........ איך דארף לויפן כאפן א גלעזל.....
על כן ברך.... נו קום לאמיר מאכן א לחיים!
ר' זלמן פיש טו מיר א טובה און נעם דיר א גלעזל.
ש'כוח
לכבוד מלוה מלכה שטעל איך אביסל "שמואל אדם'ס"
קיינער זעהט נישט?
איך האב אויסגעטרונקן די גאנצע... דא האט איר צוויי פרישע פלעשלעך
וויין ברויכט איר? נאט אייך
נישט גענוג? דא... זאל זיין!
איינער האט אפשר א גלעזל פאר מיר?
אינדרויסן ביים ווינקל האב איך מיר אוועקגעלייגט נאך עטליכע פלעשלעך.. על כל צרה שלא תבוא...
לחיים!