|
|
| נשלח ב-25/11/2005 03:44 |
|
| |
און יעצט א קינוח סעודה ... א גלעזל וויין...
ווילאנג ס'יז נאך דא...כאפטס !
|
|
|
|
| נשלח ב-25/11/2005 03:46 |
|
| |
מזה, פורום אוכל?
|
|
|
|
| נשלח ב-25/11/2005 03:56 |
|
| |
אם כי לא אז מה? אנחנו משהו יצורי גומי ?....
גמנו צריכים לאכול...
תצטרף גם אתה ותהנה.. אבל ביידיש !
|
|
|
|
| נשלח ב-25/11/2005 05:44 |
|
| |
געשמאקער;
האסט אריינגעברענגט שחוטי חוץ, איך האב נישט געזען די פלאמבע פונעם חשוב'ן דיין!
|
|
|
|
| נשלח ב-25/11/2005 18:35 |
|
| |
עבאדעי אזוי יאך האב אויספרובירט אלע מאכלים, און יאך גיב רשות צו נוצן די פלאמבע מיטן גאנצן אפעטיט
יאכלו ענווים וישבעו = פְּריִווִיֶעטנֶע אַפֶּעטִיטַא
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|