|
|
| נשלח ב-1/12/2005 20:30 |
|
| |
פעדעקס אין ק"י?
האט איינער געזען די פעדעקס אויווער נייט טראק אין שטעטל יעצט?
אויב יא לאזט מיר וויסן דא אויפן פורם נישט אין אישית אדער אויף [email protected]
א הערליכען יישר כח פון פאראויס
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2005 20:36 |
|
| |
איך ווארט אויף א וויכטיגע פעקל פון דיר ווי קען איך דיר יעצט טרעפן?
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2005 21:12 |
|
| |
יאך פארשטיי נישט וואס דא קומט פאר.
וויאזוי איז בייןאונז אין דארף אריינגעפארן פעדעקס פון קרית יואל.
אונז העלן מוזן א מיטינג מיט די באהערדע מאכן.
|
|
|
|
| נשלח ב-1/12/2005 23:33 |
|
| |
יאך האב גארנישט געווואוסט אז אפסטעיט איז א פאליציי אגענט???

|
|
|
|
| נשלח ב-2/12/2005 00:05 |
|
| |
פעדעקס;
איך האב געהערט אז עס איז געווען אן אינסייד דזשאב 
|
|
|
|
|
| נשלח ב-2/12/2005 00:50 |
|
| |
ליסען,
10 מעלאנעס איז נישט אוועקצומאכן...
|
|
|
|
| נשלח ב-4/12/2005 04:34 |
|
| |
i got hem right here
|
|
|
|
| נשלח ב-22/6/2006 18:57 |
|
| |
איך זיך נאכאמאל די פעדעקס טראק אין קרית יואל, ווער עס זעט עס זאל מיר ביטע אימעילן.
יישר כח
|
|
|
|
| נשלח ב-22/6/2006 19:07 |
|
| |
אפסטעיט;
איך האב עס נאכנישט ארויסגעשיקט, בארואיג דיך, ס'גייט נישט אזוי שנעל.
|
|
|
|
| נשלח ב-22/6/2006 20:23 |
|
| |
איך זוך "פעדעקס" וועלכער פלעגט זיך דא דרייען, מען זעט אים לעצטנס נישט פאר די אויגן, נישט דאהי און נישט אין גוגעל-טאלק.
אמר רבי בנימין וכו' ...
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|