בית פורומים היימישע קרעטשמע

Kookoo Hyde Park

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/12/2005 07:58 לינק ישיר 
Kookoo Hyde Park

Dos somebody know why in some forums all eshkolos are getting erased for a big part of the night and people are getting crazy



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-15/12/2005 17:06 לינק ישיר 

איך האב א מנהג צו שלאפן ביינאכט.
פרוביר עס אויס, פילייכט וועט דיר עס העלפן מיט דיין פראבלעם.

אגב, איך זעה אז בוש קען טאקע נישט ספעלן אין ענגליש....




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/12/2005 07:53 לינק ישיר 

בוש

וואס טוט זיך מיט א ספעלל טשעקער?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 04:31 לינק ישיר 

יאסעלעפליט and פעדעקס
why do you embarrass me ? Is it nice? Did I do you something? Please apologies and don't do it again




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-22/12/2005 16:16 לינק ישיר 

איז א א ספעלל טשעקער אויף יאידש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 16:18 לינק ישיר 

די אזראעלי ווינדאוס האט א היברו ספעל טשעקער. אידיש איז לכאורה נישט דא.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > Kookoo Hyde Park
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext