בית פורומים היימישע קרעטשמע

ביזטו נאך דא???

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/12/2005 01:23 לינק ישיר 

לאו דוקא, איך רעד צום קריינא דאיגרתא



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/12/2005 01:32 לינק ישיר 

אוקיי איך בין איצט אריינגעקומען אין די קרעטשמע, דרייט זיך דא א וועלטל, די ערשטע מאל וואס איינער זוכט מיר און בפרט איז דאס דער גרויסער קרעמער.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/12/2005 01:45 לינק ישיר 

שם אחר;

איך האב דיר נישט געזוכט. זארעכפעפער האט דיר געזוכט. איך האב געזאגט קריינא דאיגרתא איהו ליהוי פרוונקא.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/12/2005 01:53 לינק ישיר 

העלא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/12/2005 01:58 לינק ישיר 

איך האב דאס גראדע נישט באמערקט אבער לכאורה האט ער נישט דאס געמיינט ער שרייבט דאס דאכצעך מיר פאר התאחדות



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/12/2005 03:07 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יא, איך בין נאך דא אויף אלע באקן.....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/12/2005 08:36 לינק ישיר 

יא חברה העללא ...




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-21/12/2005 23:35 לינק ישיר 




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/12/2005 23:36 לינק ישיר 





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/12/2005 23:56 לינק ישיר 

אאאההההההההההההה, מודה אני לפניך...

קרעמער, ווי ביסטו?

אין א קרעטשמע וועקט מען אויף מענטשן פון טיפן שלאף?

זייער נישט איידל פון ענק



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/12/2005 00:00 לינק ישיר 

חי וקים;

וואו איז דיין חתימה אישית? קען איך שוין אויפהערן שרייען חי וקים???

יגר סהדותא;

איך ווייס אויך נישט... וואו בין איך טאקע?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/12/2005 00:03 לינק ישיר 

קרעמער

קענסט שרייען פון היינט ביז מארגן "חי_וקים", ס,וועט דיר גארנישט העלפן...!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 01:55 לינק ישיר 

אקעי, אז מען בעט שיין זאג איך נישט אפ,

דאס איז מיין דריטע ניק,




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 02:24 לינק ישיר 

איך בין אויך דא נאר וואס צוריק געקומען פון א רייזע פון איינע פון די וועסטערן שטעטלעך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/12/2005 03:53 לינק ישיר 

משה06

וואס זענען די ערשטע צוויי? אגב, וואס זענען די פערדע און פינפטע...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > חברה וקהילה > היימישע קרעטשמע > ביזטו נאך דא???
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 4 לדף הבא סך הכל 4 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.