|
|
| נשלח ב-11/1/2006 22:41 |
|
| |
מזל טוב התאחדות פארן נעלה ווערן לגדולה
מזל טוב cano
|
|
|
|
| נשלח ב-13/1/2006 10:29 |
|
| |
מזל טוב קאנו.
א באנטש נחת פון אלעם
|
|
|
|
| נשלח ב-23/1/2006 01:46 |
|
| |
לאמיר אלע אפגעבן א העפליכע ברכת מזל טוב פאר אונזער נייע מנהל הרב התאחדות, צום געבורט פון זיין פלימעניצע דעם פארגאנגענעם זיבעטן.
זאלסט זעהן אסאך נחת ביי אלע דיינע פלימעניקעס און פלימעניצעס, און פון די אייגענע קינדערלעך געזונטערהייט!
|
|
|
|
| נשלח ב-23/1/2006 23:30 |
|
| |
מזל טוב פארן מנהל משנה התאחדות פארן אפשערן זיין בכור פאריגן דאנערשטיג נאכט.
ג-ט זאל העלפן זאלסט האבן א סאך נחת פון דעם קינד און פון אלע קינדער אי"ה.
|
|
|
|
| נשלח ב-23/1/2006 23:33 |
|
| |
ברוכים תהיו אלע חבירים, אי"ה ביין ענק אויף שמחות.
דרך אגב ג'יבוי מעגסט מיר געבן מזל טוב אויף די פלימעניציע.
|
|
|
|
| נשלח ב-23/1/2006 23:53 |
|
| |
אוי ווי האב איך עס ניט געמערקט?
מזל טוב מזל טוב צי די נייע ניס (פלאמעניצקע בלע"ז), זעה מ'זאל האבן נחת פון איר און זאל זע אויסוואקסן ווי סעבראך צו זיין.
געב איבער פליז א מזל טוב פארן באבען.
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2006 01:42 |
|
| |
מזל טוב פאר אונזער קעניג מר. JEWBOY פאר "עפעס".
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2006 01:44 |
|
| |
איז דאס א צופאל? איך האב אויך אפגעשוירן דעם פארגאנגענעם דאנערשטאג!
זעהט אויס אז אין אסאך אידישע שטובער שערט מען די קינדער לכבוד שבת.
אגב, התאחדות, איך האב שוין געהאט אסאך פלימעניצעס, איז דא עפעס א סיבה פארוואס דו נעמסט אפ מזל טוב'ס כאילו דו וואלסט דא געווען דער בעל שמחה אליין?
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2006 11:26 |
|
| |
שכויח קרעמער פארן מזל טוב, אי"ה ביי יו :)
|
|
|
|
| נשלח ב-24/1/2006 15:07 |
|
| |
מזל טוב סאכדעס פאר'ן אפשערן / ניכטע.
מזל טוב גראף צום אפשערן.
מזל טוב דזובוי פאר'ן עפעס ???
ביידעוועי דזובוי, ווען קומט מען?
|
|
|
|
| נשלח ב-17/2/2006 06:32 |
|
| |
מצורף קובץאוי גראף טייערער איך האב אינגאנצן פארגעסן פון דיין געבורטסטאג
מזל טוב
דער אייבערשטער זאל העלפן זאלסט דיך עלטערן אין פריידן און זעהן נחת פון דיר אליין
איך האף אז דו וועסט נאך אננעמען די קעיק

|
|
|
|
| נשלח ב-17/2/2006 16:38 |
|
| |
הויעך געשעצטער גראף אויב איז דער בילד פינעם happy birthday sign אמת זאל השי''ת אייך באשענקען מיט נאך 30 יאר אין אויב איז דער בילד נישט פין אייער פארטי דאן זאלסטי אליין מאכן דעם חשבון מזל טוב פארן דיין
|
|
|
|
| נשלח ב-17/2/2006 16:41 |
|
| |

|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 4 סך הכל 4 דפים.
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|