דער "בני יששכר" שרייבט, וזה לשונו:
"מה שקיבלנו מאבותנו להתפלל בט"ו בשבט על אתרוג כשר ויפה ומהודר, שיזמין השי"ת בעת המצטרך למצוה, כי הנה זה היום אשר עולה השרף באילנות, והוא כפי הזכות של כל אחד מישראל - הנה מה טוב ומה נעים שיתפלל האדם ביום ההוא ראשית יסוד הצמיחה שיזמין לו השי"ת לעת המצטרך את הפרי עץ הדר, והנה תפילתו תעשה פירות". עד כאן לשונו.
יהי רצון אז השי"ת זאל אונדז אלע מזכה זיין מיט א שיינעם כשר'ן און א מהודרן אתרוג, און עס זאל אונדז אנקומען מיט א נארמאלען פרייז, אן קיין הויט שינדעריי.
|
|